top of page
Search

(המשך) דנה שניר, 13:54




((((המשך))))



3. דנה שניר, 13:54


יריב, בעלה, אמנם היה בכל הקשור לדי.אן.איי ומוצא גנטי נצר נאה ואף מקור גאווה לקהילת יוצאי צפון אפריקה הישראלית הענפה והאהובה, את זה היא ידעה טוב מאוד מ-5000 טיפולי הפוריות שלהם, אבל אין ספק שבנפשו המיוסרת היה יריב ארד יקה פוץ של ממש ואי לכך מזוודותיו מסודרות היו לעילא ולעילא ברמת האתה צריך עזרה חבר, מה שהקל מאוד על דנה שניר המוטרדת מאוד בעבודת הבילוש והמעקב.


סיפורים על יריב היא שומעת שנים, ומאחר והיא הובילה סלאש נשאה על כתפיה הדלות תוכנית רכילות יומית כל ה-200 שנה האחרונות, היא גם ידעה שזה 99% בולשיט. ככל שיריב יצליח יותר, היא ידעה והתכוננה לזה, יבואו הסיפורים. כי בישראל את מי שלמעלה צריך להוריד, את זה אבא שלה אודי הסביר לה עוד לפני שקיבלה מחזור, יש מצב שביום שדודו טופז חברו הטוב התאבד במעצר. "אבל דודו עשה דברים איומים," דנה אמרה לו. "בסדר," ענה לה אודי, והיא יכלה להישבע שהיא ראתה באותו יום פעם ראשונה דמעות בעיניים שלו, "אז על זה מגיע לבן אדם למות מחבל של קומקום עם עכברים ונרקומנים?". דנה לא ענתה אז אבל היא עד היום חושב שיש מצב שכן. אבל אניוויי סטינו, כי בראש של דנה שניר קל לסטות מהנושא, אז נחזור לזה שהיא לא האמינה לסיפורים על יריב, כי היא הכירה אותו וידעה מה יש להם ושום דבר מהנסיבות גם אף פעם לא התאים. אם אמרו לה על משהו שקרה בברלין בצילומים לפאודה, היא ידעה שהם דיברו כל הלילה בזום.


אבל הפעם זה היה שונה.


הפעם זה בא מנועה.

ונועה לא משקרת בעיקרון כבר די הרבה שנים. ולשון הרע לא מדבר אליה.


ואם נועה סיפרה לה מה שהיא סיפרה, ואם המזוודות של יריב שלפני שעתיים חזר מצילומים בפראג ועכשיו נחר כמו פגר במיטה עמדו בכניסה מסודרות כל כך יפה, לדנה שניר ארד, אשה מוטרדת מאוד, לא היתה ברירה אלא כמובן לפרק להן את הצורה ולראות מה היא יכולה לגלות שם.


153 views0 comments

Recent Posts

See All

איך אריאל חי? ספר?

היה רגע שחשבתי לסגור את עניין "השיר שלנו" כולל אריאל בספר /ספרון / סאגת ספרים שייצא ביום 20 שנה לסדרה. אפילו כתבתי פתיחה - רק כאן בבלוג בינתיים, תהנו. 1. מיכל (מיקי) אפלבוים בן חגי 13:22 "נתקשר לרודי

שירים עד כאן

מוסר לכם בהכנעה את 100 השירים המובילים שלי בספוטיפיי ב-2022. ניתן יהיה לשים כפלייליסט בשירותים הציבורים במרכז המבקרים של שמורת האשכנזים. תהנו

bottom of page