top of page
Search

השיר שלנו בני 40 - חמישה עמודים ראשונים לדמיין

Updated: Jan 18, 2022







אממ היוש,

באיחור אופנתי של 49 שנה אני פותח מה שהצעירים קוראים בלוג, או בשבילי - מקום נחוץ לכתוב דברים בלי צוקרברג על הראש, לחלוק איתכם דברים שנכתבו, שנכתבים, רעיונות ומחשבות - כמו למשל הסיבה שבגללה הגעתם לכאן עכשיו אז יאללה. בואו נתאחד למספר דקות בשלים יותר, מפוכחים יותר, יודעים שזה לא סתם אולי והוא לא בהכרח האור בחיי.





לא יודע אם יהיה אי פעם איחוד בפועל של הסדרה "השיר שלנו". לאורך השנים צצו ועלו הזדמנויות להתאחד, בפורמטים שונים והרכבים שונים - כולל רעיונות ממש טובים והתלהבות גדולה של רוב השחקנים. בינתיים זה לא קורה ואולי גם לא יקרה.


למרבה הצער, זה לא מונע מהדמויות להקיש מדי פעם על איזו דלת פנימית ולהגיד שלום ומה נשמע. ראשונות שפתחתי להן את הדלת הן נינט לוי להט ומיקמיק אפלבוים בן חגי.


אז כאמור לא יודע אם יהיה פעם איחוד, אז חשבתי לעצמי בשביל מה צריך הפקה וצילומים ומוזיקה וסוכנים והערות ושנתיים מהחיים אם אפשר פשוט... לדמיין.


אז מזמין אתכם לחמישה (או בעצם שישה...) עמודים ראשונים מאיחוד אפשרי - זה לא חלק מאיחוד שנכתב כבר, זה לא האיחוד שיהיה, משהו שיצא ואשמח שייצא לו מגבולות הסאן אנד ביץ' של הפולדר "איחוד".


אז מוזמנים... לדמיין. אולי יהיה פה המשך ואולי לא.

מה שבטוח יעלו פה עוד דברים שאין להם שום מקום אחר, אז תעשו סאב או תשמרו את הטאב או מה שלא עושים פה.













6,148 views31 comments

Recent Posts

See All

(המשך) דנה שניר, 13:54

((((המשך)))) 3. דנה שניר, 13:54 יריב, בעלה, אמנם היה בכל הקשור לדי.אן.איי ומוצא גנטי נצר נאה ואף מקור גאווה לקהילת יוצאי צפון אפריקה הישראלית הענפה והאהובה, את זה היא ידעה טוב מאוד מ-5000 טיפולי הפורי

איך אריאל חי? ספר?

היה רגע שחשבתי לסגור את עניין "השיר שלנו" כולל אריאל בספר /ספרון / סאגת ספרים שייצא ביום 20 שנה לסדרה. אפילו כתבתי פתיחה - רק כאן בבלוג בינתיים, תהנו. 1. מיכל (מיקי) אפלבוים בן חגי 13:22 "נתקשר לרודי

שירים עד כאן

מוסר לכם בהכנעה את 100 השירים המובילים שלי בספוטיפיי ב-2022. ניתן יהיה לשים כפלייליסט בשירותים הציבורים במרכז המבקרים של שמורת האשכנזים. תהנו

bottom of page